Als garagist ben je wettelijk verplicht om een register aan te leggen waarin je nauwgezet bijhoudt welke voertuigen binnenkomen en buitengaan in je garage. Zo’n garageregister (ook registerboek of btw-register van motorvoertuigen genoemd) mag je zowel op papier als digitaal bijhouden. Maar waarvoor dient dit register, wanneer moet je er een aanleggen en wat moet er precies instaan? De antwoorden op die vragen lees je in deze blogpost.
Een digitale boekhouding? Dat staat synoniem met meer efficiëntie: tijd winnen, geld winnen en ruimte winnen. Ontdek 5 redenen om over te schakelen naar een 100% digitale boekhouding.
Lees meerMaak je je facturen nog met Excel, Word of een invulbare pdf? Met een elektronische factuur of e-factuur bespaar je tijd, loop je minder kans op fouten en bewaar je beter het overzicht.
Lees meerBoekhoudsoftware en facturatiesoftware worden soms dooreen gehaald. Wat zijn nu de verschillen en welke heb je nodig als ondernemer?
Lees meer